UFASHON

Paris Haute Couture ss 2018, Tony Ward

Ogni sfilata di Tony Ward è un autentico inno alla vera Bellezza. Francamente, in ogni sua collezione haute couture, come in questa davvero splendida spring/summer 2018, si avverte quanto in questo straordinario couturier la ricercadel Bello Assoluto sia l'autentica missione di una vita intera.

Tony Ward sfila a Parigi con una collezione poetica e intensa che emoziona e seduce grazie a forme, silhouette e soluzioni stilistiche che hanno del geniale.

Sculture in movimento con il dono della leggerezza: fluttuanti creature calcano una passerella da sogno dove tutto è poesia e pura alta moda.

Più ci si guarda intorno e più si comprende quanto il mondo abbia davvero bisogno di poeti come Tony Ward. Perchè la vera bellezza è rivoluzionaria, e dirompente e, come l'alta moda di Tony Ward, non conosce mezze misure. Tutto travolge, tutto cambia. Il presente non è che la sintesi perfetta tra tradizione e futuro. Ed ecco che il mondo d'improvviso diventa migliore. E non solo per il tempo di una sfilata. O anche per merito di essa?

 

Ispirazione: Grand Gala
Lunghezze: lungo o alla caviglia
Ampiezze: se il bustino evidenzia le forme le gonna sono morbide. sfiorano con delicatezza la silhouette o sono meravigliose ampia e retrò da gran sera
Colori: beige, bianco, rosa, azzurro, lilla, nero
Tessuti: pizzo, seta, organza, chiffon.

 

Paris Haute Couture ss 2018, Tony Ward

Every Tony Ward haute collection is an authentic hymn to real Beauty. Honestly, in every collection, especially in this dedicated to thenext spring/summer 2018, we feel that in this extraordinary couturier the research of absolute beauty is the real mission of a lifetime.

Tony Ward parades on Paris with apoetic and intense high fashion collection that excites and captivates through shapes, silhouettes and stylistic solutions absolutely brilliant.

Moving sculptures with the gift of lightness: dream creatures floating tread a catwalk where everything is pure poetry and amazing true high fashion.

More you look around and the more we understand how the world really needs unique poets like Tony Ward. Because the real beauty is revolutionary and disruptive, just like the haute couture created by Tony Ward in which tradition and future are a wonderful present... or a gift for all of us?

And so the world suddenly gets better. And not only for a parade. But because of it.

 

Inspiration: Grand Gala
Lengths: along until they touch the floor or strapped to the ankle
Size: If the corset emphasies the shapes, the skirts are soft. They skim gently the silhouette or they are wonderful wide
Colors: beige, white, pink, blue, lilyia, black
Fabrics: lace, silk, organza, chiffon.

Share :